Е-търговията и изкуственият интелект превземат CRM света

19.10.2016

Електронната търговия става неразривна част от взаимоотношенията с потребителите, а за да е адекватно това на клиентските очаквания и нужди, на помощ идва изкуственият интелект. Всичко това вече е факт във водещата платформа Salesforce, чието разработване през тази година достигна кулминацията си с конференцията Dreamforce 2016, провела се от 4 до 7 октомври в Сан Франциско. Навлизането на е-търговията в системата се осъществява благодарение на Commerce Cloud – облачна система, резултат от скорошното придобиване на Demandware за 2,8 млрд. долара.

Интегрирането на функциите за електронна търговия в Salesforce преобръща цялата концепция за онлайн-продажбите. Вместо е-магазините да осъществяват продажби и след това постепенно да опознават своите купувачи, сега бизнесите – познавайки отлично нагласите и потребностите на своите потребители – могат да им предлагат гъвкаво и адекватно нови продукти и услуги.

Инструментите на Commerce Cloud вече се използват от над 1800 търговски сайта по света в общо 53 страни. Същевременно модулът за изкуствен интелект, не случайно наречен Einstein, вгражда изкуствен разум в платформата Salesforce, правейки я най-умната CRM в света. С Einstein всеки потребител на Salesforce може да се доближи по-близо до своите клиенти, узнавайки техните предпочитания, настроения, нагласи и капризи, предугаждайки с висока степен на точност бъдещото им поведение, активно препоръчвайки най-добрите следващи действия за тяхното пълноценно удовлетворяване.

Интеграцията между Einstein и Commerce Cloud има потенциала да позволи на организациите да научават всичко важно за своите потребители и навременно да предвиждат очакванията им. Така те ще могат да им отговорят бързо, адекватно и по неустоим начин на търсенията на своите потребители.

20160915_151815

До голяма степен революционната стъпка с въвеждането на изкуствен интелект в работата на Salesforce разчита на „Интернета на нещата“. Изчислителните механизми, които вдъхват живот на Einstein, не са новост в дигиталния свят; ефективността на изкуствения интелект идва от натрупването на огромните обеми от данни за личността на всеки потребител.

Въоръжени с всевъзможни дигитални устройства, днес хората генерират колосално количество онлайн информация за себе си. Те оставят в световната мрежа „дигитална следа“ за това къде ходят, какво виждат и харесват, какво ги интересува, какво спортуват, какво обичат да ядат и обличат, къде предпочитат да пътуват и с какво и т.н. Подобно море от данни – в съчетание с изчислителния потенциал на съвременните дигитални системи – създава информация за всеки потребител, която позволява и предвиждането на бъдещото му поведение. Реалните проекти на база Commerce Cloud и Einstein не са само проекция в бъдещето. Те вече се реализират в иновативните организации по света. Най-добрите практики от сферата на CRM също бяха представени на форума Dreamforce и вече могат да бъдат приложени у нас благодарение на екипа на Некст Консулт, чиито експерти участваха в обученията в рамките на глобалната конференция.

„Запознахме се с изключително иновативни решения за CRM в бизнеса, особено в сферата на търговията на дребно“, сподели след завръщането от форума Орлин Дочев, управляващ съдружник в Некст Консулт. „Обменихме опит с колеги, реализирали впечатляващо успешни проекти. Запознахме се с уникални иновации, които те създават на база Salesforce. В България пазарът все още има да наваксва няколко години на развитие, но ние вече сме готови да приложим най-добрите практики от световния опит и да помогнем на българския бизнес да ускори въвеждането на най-иновативните и ползотворни методи и решения в работата с потребителите“.

Най-добрите практики от световния опит в прилагането на Salesforce, потенциалът на Commerce Cloud  и ползите от изкуствения интелект във взаимоотношенията с клиентите ще бъдат представени от Некст Конслут пред българските потребители в рамките на традиционния форум Salesforce Day.  

Последни новини

15/07/2020

Дивизия „Фармацевтични продукти“ на Байер България в партньорство с Некст Консулт по стратегически проект

Некст Консулт бе ръководител на проекта, управлявайки мултифункционален екип от старши мениджъри с цел генериране на иновативни решения и оптимално позициониране след кризата с COVID-19.

Прочети повече

30/06/2020

АЛКОМЕТ поставя силен фокус върху клиентските изисквания с помощта на Salesforce и Next Consult

Внесените редица подобрения в процесите по управление на продажби, сътрудничеството между клиентите и служителите, и повишената ефективност на екипа за продажби, допринасят за благоприятното за развитието на фирмата.

Прочети повече

Абонирай се и получавай първи новини, интересни материали от нас и нашите партньори, примери за добри практики и екслузивни покани за събитията на Некст консулт

ЗАПИШИ МЕ